Nuffnangku...

Jumaat, 29 Oktober 2010

Mood nan ado...Sarah demam.

Selamat petang semua..hari ni mood aku tak de sesangat,sebab anakku sarah tak berapa sihat .... demam datang melanda..masuk hari ni dah 2 hari dia demam,demam pun asyik kebah sekejap pastu berbalik pulak..semalam aku tidopun tak berapa lena sangat,pukul 2 macam tu dia dah terjaga,dahla demam,batuk pun ada sekali,bila batuk asyik muntah aje..segala benda yang dimakan habis keluar jugak.. satu rumah dah bau muntah..pastu mulalah dia menangis tak ingat..mergam tak tentu pasal,habis seluruh keluarga aku bangun..ni pun aku tak tido lagi,tengahari tadi aku bawak dia gi klinik..doktor cakap demam dah berkurang cuma tekaknya merah sebab batuk kot....patutla nenek dia bagi susu,dia tak nak,makan pun dia tak lalu..badan sarah pun dah jadi lemah sangat...tak sanggup aku lihat anak aku sakit,rasanya elok penyakit tu datang kat aku bukan anakku sarah..kalau hari ni dia tak baik jugak terpaksa aku bawak dia ke hospital..risau tau bila aku baca blog kekawan,,ada je penyakit yang menyinggah bila anak2 demam

ni gambar masa nak masuk klinik tadi..tunduk aje ..

mintak nenek dukung dia pulak
semoga sarah sihat sediakala hendaknya..tak seronok ibu,bila anak ibu sakit...tak boleh buat apa2 pun...

Tiada ulasan: