Nuffnangku...

Isnin, 4 Oktober 2010

Isnin yang muram:-(

Salam,hari ni mood kureng ada pulak..mentang2 semalam ngan sabtu cuti..lagi pulak tu tengok my best freind pun tengah bercuti,takde mood langsung di buatnya..apa2pun aku tetap naikkan mood ni..hehe..semalam bercuti aku cuma di rumah je,tengahari aku keluar sekejap,pergi ke tempat mengurut,yelah.. sejak lepas bersalin tu aku tak pernah pun gi mengurut, tu yang membuatkan badanku ini selalu je lesu dan tak bermaya langsung(orang kata angin dah penuh satu badan)sebab tu orang kata bila lepas bersalin kita kena mengurut kalau tak bahaya jugak..bidan yang aku pergi tu cakap kalau tak berurutpun nanti boleh meroyan(ada betul ke)aku pun tak tahulah..ni aku kena pergi 2 kali lagi...takpelah untuk kesihatan aku terpaksa gi jugakla..lepas berurut tu,baru rasa badan ni selesa sikit,ringan jugaklah badan..hehe...
ihsan cik goog..
Seronok tau kalau gi mengurut ni..walaupun sakit tapi best sangat,k lah aku nak buat keja jap..

Tiada ulasan: