Nuffnangku...

Rabu, 20 Oktober 2010

20.10.2010 ke Klinik pulak..

Salam dan selamat petang ,hari ni aku kelewatan sikit ke tempat kerja dan jugak kelewatan menjengah blog kawan2...sebabnya aku ke klinik,bawak anak aku Maisarah gi chekup untuk 1 tahun 8 bulan..sarah dah habis kena cucuk cuma gi timbang dan cek kesihatan fizikal aje..aku ingat danlah masuk kerja awal sikit tapi sekarang susah jugak tak macam dulu,dah habis timbang terus je balik..ni terpaksa ke bilik lain untuk rawatan fizikal pulak..lecehla jugak tapi elok untuk kita tahu perkembangan anak2 kita nanti...sekarang ni sarah beratnya dah naik 12kg..mantap ooo..baru je aku cek aritu masa dia umur 1 tahun 6 bulan berat dia dalam 10.8 kg,kira makin naik jugaklah..nasib baik tak sampai obesiti...sarah ni,pagi2 dah cari nasi untuk makan,pastu tak kiralah bila2 orang suap mesti dia nak dan satu lagi tabiat sarah ni.. bila kita tengok tv orang tu tengah makan nasi dia pun teringin jugak nak makan nasi,sanggup gi dapur cari mangkuk nasi dia...kadang2 lawak jugakkan tengok perangai anak kita ni..tapi aku tak kisah dia kuat makan ke apake,asalkan dia sihat selalu dan tak buat perangai dah...rasa rindulah nak mengandung lagi...(dah lain cerita lak...cakap pun dah terabur)

Maisarah masa umur sebulan...kecik sangat tau
 .
sekarang dah setahun lebih...banyakkan perbezaannya..

Semoga Sarah menjadi anak yang solehah,cerdik dan taat terhadap orang2 tua...untuk ibu dan ayah ye...

2 ulasan:

mamalieyna berkata...

waaah semangat jugak sarah ni ye! sarahnye besday bila, bulan 2 eh?..kira beza sebulan jelah dr arif ye..arif baru lepas setahun 7 bulan..kecik je orangnye..baru 10 kg lebih sket..hehe..

norihan berkata...

iena,memang semangat...nasib tak sampai obesiti..risau jugak tadi..huhu..