Nuffnangku...

Selasa, 5 Oktober 2010

Tertinggal...

Selamat Petang..entree yang tak seberapa,ni nak cerita pasal pagi tadi..kenapalah aku ni tak teringat langsung,benda yang selalu menjadi nyawa aku ni boleh tertinggal,benda yang selalu aku dok gunakan pun leh tertinggal,tak pelik ke...?tak pasal2 tengahari tadi terpaksalah aku balik ke rumah,semata2 nak ambil benda tu..kawan2 nak tahu apakah benda tu......ianya ialah,jeng..jeng..jeng..

handphonela...
kalau tak ada handphone,hidup aku tak bermaya langsung..ialah macam2 aku leh guna kat talipon ni..nasib rumah aku tak jauh,bolehla balik sekejap..kalau tak,mesti mau nangis punya sebab handphone tertinggal..waaahh..waahhh..waaahh...nak cepat, sampai tak teringat langsung,nasib baik handphone,kalau benda lain,aku tak tahulah...

6 ulasan:

Puteri Satu berkata...

salam kenal gak dari akak... hphone sekarang memang satu keperluan dah...

norihan berkata...

aahhla kak,hphone kalau takde susah ..

mamalieyna berkata...

yeeee HP kalo takde disisi, mmg tak keruan dibuatnye..heheh,,

@e_da berkata...

huhu serba tak kena.. nak buat keje pun teringat je.. kalo kat opis mmg hp ada je di sisi kan

norihan berkata...

iena,tula...boleh tak ingat tadi..tiba2 nak charge,tengok dah takde,rupenya tertinggal..huhu..

norihan berkata...

eda,betul tu...sekarang ni handphone memang penting..