Nuffnangku...

Selasa, 19 Oktober 2010

Ke Perlis lagi

Malam Sabtu haritu aku ke Perlis,aku ke sana dalam kul 5 petang,biasalahkan... aku kesana pun melawat adik ipar dan biras yang  sedang sakit..keadaan diapun alhamdulillah,ada kemajuan sikit tapi aku tak pasti bila dia akan pulih sediakala sebab dah terlalu lama dia menanggung kesakitan tersebut...apa2pun ni nak cerita tentang anakku Sarah yang semakin hari semakin aktif tak senang duduk kita dibuatnya,tengoklah aksi2 dia semasa di Perlis aritu...

Masa on the way,tak mahu duduk...

leka dok main,tak pakai seluar pun..
ok nanti aku cerita lagi...

4 ulasan:

Makbed berkata...

yg sebelah tu sape?

mamalieyna berkata...

walaupun kg kt kedah..tp tak pernah g perlis..aduhaiii apa la naseb =P

time nilah anak2 tak terkawal kan, mmg dok tak diam..alahai..sabo jer..

norihan berkata...

Liza yang sebelah tu anak buah...

norihan berkata...

Iena, kg kedah tu dah dekat ngan Perlis ye..takpelah belum ada masa lagi nak pikan..

anak nak membesar memang camtu agaknya ye..huhu..