Nuffnangku...

Rabu, 13 Oktober 2010

Jamuan Hari Raya (Jumaat lepas)

haha...kawan2 ingat tak yang haritu aku ada cakap cerita gembira yang nak aku ceritakan..k nilah ceritanya..tempat aku bekerja ada buat jamuan hari raya..best sesangat sebabnya hari tu tak yahla aku sibuk2 ngan keja...Jamuan tu dibuat dekat pekarangan Kelab Rekreasi tempat aku bekerja...layanjelah gambarnya ye..

Khemah untuk jemputan khas

kawan2ku yang sedang sibuk

buah langsat yang sedap

ribuan penduduk yang datang

aku dan sarah,dua2 tembam.....
jamuan berakhir dalam pukul 5 camtu...sorry ye en.Khairil,aku ambil gambar ni kat kamera kamu...apa2 pun aku happy sesangat aritu...

2 ulasan:

mamalieyna berkata...

tembamnya sarah..syok tengok...tgk arif small je..huhu..

norihan berkata...

haha...kuat makan sarah ni..lenguh kalau dukung lama-lama..:-)