Nuffnangku...

Rabu, 6 Oktober 2010

Emak..kau ratu hatiku..

Salam,dah petang rupenye..jap lagi pun dah nak balik..tajuk entree aku ni pulak emak..sejak2 aku ada blog ni,aku tak pernah pun tempek gambar emakku,yelah insan yang melahirkan aku di dunia ni dan menjadikan aku seorang yang bertanggungjawab sampailah sekarang ni..(masuk bakul angkat sendirile)emakku seorang yang pendiam dan tak banyak cakap,dialah tempat aku mengadu,ketawa dan segala2nya..sejak aku lahir sehinggalah dewasa,emak lah tempat aku bermanja walaupun aku dah berkahwin dan mempunyai anak..sebabnya emakku ni duduk dan tinggal sama ngan aku tu yang aku ni manja terlampau lebih sedangkan aku ada adik beradik yang lain..sekarang ni aku cuba menjaga emakku ni seadanya seperti mana dia menjaga aku sejak kecil,walaupun dah banyak kali aku mengguris hatinya tapi aku tetap sayangkan emakku kerana emaklah ratu hati ann ...
sama tak muka aku ngan emak
p/s note: maaflah gambar kurang memuaskan sebab guna handphone je...sayang makk.........

Tiada ulasan: