Nuffnangku...

Rabu, 5 Januari 2011

Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru...

Kalau rasa blog anda kurang follower macam aku ni bolehla join ye dalam BLOGLIST BLOGGER BARU(KLIK SINI) ni..Daripada yang aku tahu dia nak himpunkan blogger yang mempunyai kurang dari 300 follower untuk dimasukkan ke page Blogger Baru
Jom tengok syarat2nya pulak:

  • Blog anda mestilah mempunyai follower kurang daripada 300 orang;
  • Buat satu entry yang bertajuk "Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru"
  • Tag 3 orang rakan seperjuangan anda;
  • Meminati dunia blogger dan tidak sombong.   
Menarik jugakkan...terima kasih ye Mak bed 
sebab banyak mencadangkan blog aku ni macam mana nak bagi follower dia meningakat sekaligus menaikkan trafic blog aku ni...aku nak tag sape ye... 
  1.  Azfa
  2. Syahira
  3. Nur eyman

Tiada ulasan: