Nuffnangku...

Rabu, 5 Januari 2011

udah lama tak bersiaran

Salam di Tahun Baru 2011...semenjak dua menjak ni aku kebizian sahaja..sehingga lupa dengan blog aku yang rasanya dah nak bersawang ni...manakan lagi dengan kerja ngan masalah anak aku Sarah yang asyik demam je..dan pagi tadi baru je Sarah ok...entah kenapa dalam 2 minggu ni anakku Sarah asyik demam aje,demam pulak dalam kul 3-4 pagi camtu,bila siang dia sihat...semalam aku ada try telefon seorang ustaz tu,dia duduk kat kl..dia cakap anak aku demam biasa je,pastu dia suruh aku buat air sambil mengucap,selawat 3kali dan baca Al-Fatihah 7kali pastu berserta doa..Alhamdulillah...pagi tadi aku rasa badan dia dah kurang panas...kadang2..aku rasakan betapa sukarnya menjadi seorang ibu..tapi aku tak nak mengeluh..mungkin Allah nak menguji kesabaran aku..agaknya macam tulah perasaan makku bila dapat membesar dan melihat anaknya sentiasa sihat...bila anak sakit,kita pun terasa sakitnya..betul tak kengkawan,kalau boleh nak je sakit tu bagi kat kita balik...layankan gambar anakku Sarah ni ye...
apalah yang dimenungkan tu agaknya...

Sarah minum susu pun ibu nak tangkap gambar...of coz sayang...

cuba mengawal mata dari tidor...
ingat nanti aku nak bw kerumah kengkawan yang lama aku tak singgah...rindu taw...

4 ulasan:

Makbed berkata...

http://blekros.blogspot.com/2011/01/ga-tupperware-with-love.html

Amy Syaquena berkata...

mungkin demam nak besar kot..

norihan berkata...

liza,
ok..ada masa kak ann join..

norihan berkata...

amy,
agaknya kot...walaupun demam badan tetap naik..