Nuffnangku...

Jumaat, 14 Januari 2011

Jumaat datang lagi..

Salam di hari Jumaat,penghulu segala hari...semalam suami aku tak balik lagi terpaksalah aku tidur berdua lagi...alahai sunyi je bila suami takde kat rumah...kawan2 nak tahu suamiku kerja apa...ha.ha..kerjanya sebagai pemandu lori tetapi bukan lori kecil macam ni...
suamiku bawak lori treller yang panjang tu,rasa2nya 40 kaki camtulah...

ini bukan lori suami aku...contoh je...dia bawak panjang nilah...
Sejak dia bawak treller ni,aku tido berdua jelah ngan Sarah(nak wat camnekan dah keja) tapi rumah still ada mak dengan adik takdelah aku kesunyian sangat...oklah...ni aku nak cerita tentang astro,sekarang ni astro ada tambahkan channel dia lagi iaitu 480-485..mesti kengkawan dah tahu kan...?malam tadi aku sajalah nak tengok cerita apa yang ada kat situ,rupa2nya cerita yang dia letak masih ada kat panggung lagi...sonoknye..takyahla aku susah2 nak ke panggung...dengan rasa happy aku pun tekan jelah cerita yang aku nak tengok iaitu cerita Aku Masih Dara best tau..sebab ada hero yang aku minat,cube teka sape dia....haha....                                                   

Ashraf Muslim
Hero Semalaya...hensemkan...aku minat tengok Ashraf Muslim ni sejak dia berlakon dalam drama cerita hantu kat  tv2 tahun lepas...tu yang tiba2 terminat ...ok berbalik pada tajuk...cerita AKU MASIH DARA ni kena bayar Rm15 pastu dalam lima minit kita dah boleh download cerita tersebut menggunakan kaedah sms...senangkan,takyah nak calling2...aku tengok cerita ni sampailah Sarah tertido dan aku pun terus terlena jugak...k nanti aku cerita selanjutnya...

note:gambar ikhsan cik google..

Tiada ulasan: