Nuffnangku...

Sabtu, 8 Januari 2011

waduh lapar sungguh<:-{

Salam di hari Jumaat,cepat sungguh rasanya masa sekarang ni... waduh lapar sungguh aku rasakan,pagi ni aku tak makan benda yang membolehkan aku kenyang langsung sebabnya aku terlewat bangun sudah...ada ke dalam pukul 7.45 macam tu baru aku terjaga,siap nak tarik selimut lagi..tak perasan pun jam dah pukul berapa,ingat nak bawaklah nasi goreng atau mee goreng..semuanya dalam mimpi je..akhirnya aku bawak roti ni je untuk bekalan ke tempat kerja,walaupun kat tempat kerja aku ni ada tempat makan tapi aku jarang pergi,malas nak berjalan jauh...hehe...(nak makan pun malas..bini sapelah ni)
roti sosej...
kalau kawan2lah kenyang tak makan roti ni untuk sarapan je...macam aku pulak,aku kena makan benda yang boleh dikatakan berat sikit..sebab takut angin masuk ke badan,betul ke tu..?haha...apa2pun ni memang dah tabiat aku dari dulu,sarapan mesti nak benda yang berat..ish..ish..macamnelah nak kuruskan..

Tiada ulasan: