Nuffnangku...

Isnin, 31 Januari 2011

Jalan2 ke Tesco Manjung..

Salam di hari Isnin...harap2 hari ni aku takdelah Monday blues ye..sebabnya  semalam aku dah jenuh bershopping dan berjalan with my hubby terchenta.....bukan korang semua tak tahu yang suamiku ni asyik bekerja je bila dah ada masa untuk luang bersama,aku rasakan  hidup ini terlalu bermakna sekali...hehe...sila jangan marah yek...seronok sangattt..
ok.. ni nak cerita tentang hari ahad semalam,mungkin kawan2 yang duduk kat Sitiawan,Manjung dan Lumut serta kawasan yang sewaktu dengannya dah pergi ke Tesco Manjung,aku ni jakun sikit sebab baru semalam dapat bershopping di sana,bukannya tak nak pernah gi ke Tesco tapi ni tempat sendirikan...tu yang macam rasa teruja sangat ada pasar raya besar selain giant dan econsave tu....so far yang aku rasa oklah sebab kat sana ada Sinma,The Chicken Rice Shop dan yang paling utama yang aku suka ialah adanya kedai Rotiboy...seronok sesangat...
Semalam jugak aku danlah membeli segala barang keperluan dapur,barang2 tu harganya pun ok gak,masa tu pulak harga ayam daging sekilo 3.38 sen,aku dan sambar seekor je...pusing2 orang dah ambil...melepas aku..cuma dapat seekor je..takpelah,kalau ada masa aku akan datang lagi....
lepas pusing2 ke Tesco tu,aku ngan hubby ke Pizza Hut tapi bukan untuk makan yek..cuma aku nak buat penebusan bagi Hot tiket yang hubby ku beli...adalah dalam 5 tiket semuanya dan dengan hot tiket tu aku dapat tebus pizza yang jenis pan personal sebanyak 5 pan..jenuh kami makan semalam,dahla kat tecso tu aku singgah makan nasi ayam penyet...
oklah ni gambar barang yang aku beli kat tesco 
kacang Pagoda yang hubby ku suke sangat...murah pulak..mentang2 nak raya cina
sunsweet untuk sayalah...baik untuk sembelit tau...
Kasut untuk sarah...harganya mak aiii...beli kat kedai luar tesco
ni pulak gambar pizza hasil dari penebusan...hehe...

maafla..cerita pun dah bertabur...mabuk nak berjalan belum habis lagi kot...

Tiada ulasan: