Nuffnangku...

Jumaat, 14 Januari 2011

Maisarah...

Selamat pagi...semalam aku tak dapat nak mengupdatekan cerita kerana aku sibuk dengan kerja,biasalahkan..dekat tengah2 bulan ni,semua claim nak kena buat dan kena submit dengan cepat,sampai blog aku tak dapat diupdate semalam...apapun ni aku nak berkongsi cerita tentang anakku Sarah yang tak lama lagi akan berusia 1 tahun 11 bulan,maaflah kalau blog aku ni banyak ceritakan tentang anakku Sarah tapi sememangnya aku suka cerita tentang anakku ini didalam blog kerana dengan blog nilah aku dapat menceritakan kebahagiaan aku bersama seorang anak yang sudah lama aku inginkan..(cewahhh...cewahhh...).ok..berbalik pada cerita yang asal,semalam aku ke tempat kerja lewat sikit sebab aku bawak Sarah gi chehckup..sepatutnya aku kena bawak dia pada bulan 12 tahun lepas,tapi disebabkan banyak sangat program terpaksalah aku postpone kebulan ni...tapi yang penting aku bawak jugaklahkan...Nak tahu tentang Maisarah,jom...

  • sekarang ni berat Maisarah ialah 14kg,berat tak agaknya ye....?hehe...semakin hari semakin bulat anakku ini...
  • seorang yang tersangatlah aktif,habis segala benda dia buat eksperimen,bila minum,suka sangatlah mencurah2...
  • sekarang ni jugak dah pandai sebut ABC dan 123
  • suke menyepah kain baju sendiri,aku kemas je tingkat kain dia,pastu dia sepahkan balik...
  • pagi2 asyik nak mintak makan nasi je(tu berat naik )tak dapat nasi mesti dia mengamuk gila...
  • seorang yang tak serik bila dimarah atau di sergah...(ikut sapelah tu ek...) 
Suke membuli anak orang...iaitu anak yang makku jaga(yang nipun ibu tak pernah ajar tau...)

Ni gambar balik  dari klinik,main sekejab sebab haritu tak dapat gi taman permainan...see..baju pun nak pakai yang ni jugak...
 

4 ulasan:

mamaarifakeemaisy berkata...

semangat nye sarah! 14 kg?..janji dia sihat n ceria kan..suke tgk sarah yg comel!

Akak Kembang berkata...

salam perkenalan

tak kisahpun jika nak citer psl anak kak..ni blog kt..so ikut suka kita nak tulih apapun..saya lebih ska bc entry psl keluarga ni..blh tkr2 pendapat...

norihan berkata...

iena,
hehe...semangatkan...thanks ye...arif pun hensem sangat...

norihan berkata...

Alin,memang seronok kalau apa yang kita cerita dapat dikongsi...thanks ye...