Nuffnangku...

Isnin, 10 Januari 2011

Cerita Malam minggu

Malam minggu lepas aku ke ekspo Lumut..sesaje jenjalan kat Lumut,ingatkan nak bawaklah anak aku Sarah tu gi taman permainan kat Lumut,baru je nak kesana,hujan pun turun dengan lebat,habis plan yang dirancang..dah on the way tu terus ajak suami pusing2 kat Marina Island Teluk Batik dulu sebelum ke Lumut..ingat nak turunlah dari kereta tapi hujan still lebat,aku sekeluarga duduk je kat kereta sambil tengok jeti yang baru dibuat,cantik gak Marina iSland ni(tempat Zura Zari kerja )adalah dalam 20min camtu kita orang terus ke Lumut,tapi hujan dah kurang lebat,tapi memang dah takleh gi taman ler..pusing2 nampaklah ekspo Lumut...wah rabakla aku nampaknya...inilah hasil yang aku rembat kat ekspo,takdelah banyak manapun,cuma baju sarah dan aku hanya beli tudung je...tapi gambar tudung tak dan nak tangkap...
ni baju sarah yang dibeli untuk pakai basahan kat rumah je....sebab baju dirumah semua dah sendat2..

Saje letak gambar Sarah yang semakin sihat....baju yang di pakai pun dari ekspo gak...

6 ulasan:

mamaarifakeemaisy berkata...

baju bby girl comel2x..suka tengok!

waah melaram la sarah baju baru berhelai2 tu ha...makin de dom! hehe..kiut jer dia ttau!

9W2SEV berkata...

sarah makin sihat walaupun demam..

norihan berkata...

iena,
banyak baju baby girl yang cantik2,Sarah kalau dapat baju baru suke sangat...hehe...

norihan berkata...

kak ina,
biasalah dia tu....huhu...

Lulu Caldina berkata...

cute...ngee..

norihan berkata...

lulu,thank you...thank you...