Nuffnangku...

Khamis, 27 Januari 2011

Nak makan `Posperity Burger'

Selamat pagi...pagi ni aku tiba2 teringin pulak nak makan Prosperity Burger dari Mcd,rasanya dah lama aku tak makan Prosperity Burger ni,yang aku ingatlah masa tu aku mengandungkan Sarah,adik aku adalah tolong belikan sebab kakaknya ni asyik merengek je nak makan macam2...rasanya kengkawan semua dah makankan Prosperity Burger ni,aku je yang jakun sikitla...nak pergi ke Mcd ni jauh sangat..tu yang hasrat nak makan  burger ni tersimpan je dalam hati...agak2 weekend ni kalau takde apa2 masalah,boleh aku gi dengan my hubby..nak makan banyak2 sampai buncit...boleh ke...
Wahhh...tengok gambar terpaksa telan air liur banyak......

2 ulasan:

Ieda Al-Habsyi berkata...

suka beger abang wan :)

norihan berkata...

hheee...heee...berger abang wan kat Ipoh ke...?