Nuffnangku...

Isnin, 24 Januari 2011

Maisarah di masuk ke wad

Salam kepada semua yang menziarahi blog kasihselamanya,untuk pengetahuan kengkawan hari jumaat malam lepas,anak aku Maisarah di tahan di wad Hospital Manjung kerana masalah muntah2 yang belum baik lagi...tapi sekarang alhamdulillah,dia dah ok jugak,sihat dan takde muntah2 lagi...aku pun tak pasti apa penyakitnya yang pasti anak aku sihat dan mesti ceria selalu...Maisarah ditahan di wad semalam je,sebab aku ingat doktor nak masukkan air kat dia tapi disebabkan Maisarah mahu minum air dan  makan pun ok tu yang dia orang tak jadik nak masukkan air,anakku Sarah muntah bila dia minum susu jer dan kalau makan terlampau banyak sangat..sekarang ni dah 4 hari jugak dia tak minum susu agaknya dah fobia dengan susu...harap2 lepas ni dia sihatlah,tak sanggup aku tengok dia sakit dan bila kena ambil darah haritu,terasa sebak sangat bila dia menjerit kesakitan dan aku tak mampu nak ambil dan menyelamatkan dia...aaargghhh...sarah selalu menguji ibu ni...oklah layan je gambar masa kat hospital aritu...
gambar ni masa lepas ambil darah,terus tido lepas tu...
 ni gambar masa pagi di hospital...sakit2 pun aktif jugak...

2 ulasan:

mamalieyna berkata...

hope sarah makin sihat ye..sian kena tahan wad dah tu ha..huhu..sure perasaan tak tenteram kan..

sakit2 pun still aktif, bagus2x..^_^

norihan berkata...

iena,
alhamdulillah,sarah dah pun semakin sihat,terima kasih ye bagi semangat dan sokongan kat sarah ye...